25 november, 2012

Styrka!!!

I dag mår man som man förtjänar, måste alltså hackigt något väldigt bra då jag faktiskt har mått toppen. Fick mig ett gott leende då jag insåg att det fanns andra som var betydligt mer dålig än jag. :) jag hade hursom riktigt roligt i går, tack alla inblandade.
"Du har väckt upp de jag trott va dött"
Annars tränar jag på som bara den, blev positivt överraskad i går då jag skymtade en synligmuskel som jag verkligen inte trodde fanns! :)

I dag fick jag höra de ord jag bävat för att höra. När människor i min närhet är sjuka så mår jag riktigt dåligt! :( jag önskar att vi alla kunde slippa det här. Snälla tomten i år önskar jag mig ett sjukdomsfritt land. Sjukdomar är orättvisa!
Jag känner att detta är något jag inte riktigt klarar av att bära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar