18 november, 2012

Slag i magen!

Trodde att vissa saker var glömda, men tydligen hade jag inte riktigt glömt allt då vissa saker kom som ett riktigt slag i magen. Inte avavund utan kanske mer av oro. Men jag visste att det skulle hända, nu var dagen kommen och jag kan inget göra förutom att vara glad att jag inte sitter på den stolen.

Helgen som varit har gått i träningensoch fixandes tecken. I fredags tränade jag ett super pass på gymmet, TRX is the shit! Sedan blev det middag med fina vänner på hotellet. Påbörjade målningen i förrådet/kontoret.
Lördagen började dagen med att färdigställa all målning och sedan blev det stora tvättstugan och en löprunda på det. Var även och tittade på hockeyn. Skitmatch må ja säga. Sedan blev det middag med finaste grannarna innan jag och Jenny satte i gång med tapetseringen här hemma.

Idag började jag med 3timmar på gymmet där det händer spännande grejer för min del. På onsdag var det visst dags att gå in och ta en låt eller två på zumban. I slut ändan ska det bog bli ett helt pass, men dit är det långt kvar. :)
Väl hemkommen så blidde det soffan och där har jag legat. Jag skippar kvällens spinning då kroppen behöver vila. Men i morgon är jag påt igen. :) nu ska jag vika tvätt och duscha innan Sara kommer och sällskapar med mig. :)

1 kommentar: