27 februari, 2012

Misslyckad kväll

Ja denna kväll då jag hade tänkt göra en massa nytta gick i en jäkla fart, somnade på soffan efter jobbet och vaknade kvart över 7. Dumt! Då for jag på ica och handlade, bara en massa tråkiga måste ha saker inget som va ätbart och gott så då är det extra tråkigt att handla för att inte tala om hur jäkla dyrt det blev.

Har även förstört denna kväll med att betala räkningar så nu va lönen slut igen. Första återbetalningen till CSN är nu gjord och samtidigt som det känns förjäkligt så är jag så nöjd och stolt över mig själv, jag gjorde ett klokt val och utbilda mig direkt och från dag ett på utbildningen har jag känt att jag gjort rätt val och det känner jag även nu. Jag trivs med mitt jobb även om många påstår att det är underbetalt. Men jag tycker att det är viktigare att jag mår bra, och då kan jag leva med mitt CSN lån. :)

Nu har jag sett några avsnitt gossip girl så nu kan jag krypa isäng och sova gott. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar