03 februari, 2012

Januari månad

Januari månad har verkligen varit den lugnaste månaden på väldigt väldigt länge. Har nog aldrig spenderat så många timmar med både mamma och pappa på helgerna som de senaste fyra helgerna. Är nöjd över livet för tillfället!

Har hållit upp med snuset i över en månad och det känns kanon, visst saknar jag det ibland men det går ändå över förväntan. Jag tankar skotern med glädje numer eftersom jag unnar mig själv varje mil på skoter i år då jag slutat snusa och på så sätt sparar MÅNGA hundralappar i månaden. :)

I övrigt så har jag tränat och hållit på rätt mycket här hemma. :) jag trivs som fisken i vattnet och längtar efter nästa helg då jag bara SKA upp till fjällen å njuta!

I morgon kommer fina vänner hit och äter middag, vi ska även spela nå spel å se gladiatorerna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar