12 februari, 2012

Jag älskar livet..

För tillfället är livet på topp, om man bortser från magkatarr och en oanvändbar axel. Men jag inser att livet inte kretsar kring dessa två jäkulskap utan jag har i helgen insett att jag har fina vänner runt mig, vi är inne i årets bästa period och nu njuter jag allt jag kan. Enda som skulle kunna få mig att må bättre är fler semesterdagar och mer tid på skotern. :)

I kväll kom som vanligt E o T på söndagsfika, även J kom hit och med sig hade han datorn så vi fick se all film han spelat in i helgen med hjälmkameran. Den ena satsar på averkningar och den andra satsar på bakåtvolter medans de andra sitter på skotrarna å skratta. :) tackar pojkarna för underhållningen. ;)

Nu är det dags att trycka i sig värktabl. Så att jag förhoppningsvis får sova nån timme i natt. Konstigt att axeln värker så och att jag ändå ligger med ett leende på läpparna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar