14 februari, 2012

Deprimerad...

Jag blir så deppig av att bara vara inne, jag fick sjukskriva mig i dag få se om jag hinner tillbaka på jobbet något denna vecka, ska träffa lillbäck på torsdag och då hoppas jag på bättring. Men det som skrämmer mig mest för tillfället är att fingrarna plötsligt bara sväller upp. Ha nu hänt 2 gånger och det sitter i rätt länge.

Har redan nu gått in i värsta depressionen, det som känns värst är att jag inte kan köra skoter, lika bra att sälja fanstyget. Fast det kanske va lite väl drastiskt. För att inte behöva bli galen måste jag ta mig ut i morgon.
En promenad i morgondagens dagsljus kanske gör att jag blir positivare.

Funderar även på att smsa till J för att låna den där serien, men risken är att jag fastnar direkt...

Nää, nu en dusch och sedan förbi farmor en sväng. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar