23 oktober, 2012

Umanpuls

Morgonen började med en timmes morgon promenad, i dag kändes det aningen kallare så vi gick nog lite fortare än morgonen innan vilket resulterade i att vi hann längre. :)

Kvällens pass med umanpuls tjejerna och i dag var det även 4 killar med. var hur som grymt jobbigt eftersom jag redan hade rätt ordentlig träningsvärk i benen. Löpningen gick dock över förväntan då jag trodde att benen skulle vara för trötta men dom pinnade på riktigt bra.

Efter uppvärmningen så körde vi cirkelträning där jag plågade ben, armar, mage och rygg extra mycket. Kände mig dock svag i dag men jag pressade allt vad jag kunde. :)

Nu hoppar jag isäng efter ännu en tuff dag. Uppstigning 05.40 då jag ska träffa A vid parkeringen kl 06.00 för ännu en morgon Prommis. :) måste faktiskt medge att jag är stolt över mig själv då jag nu tagit mig upp före 6 två dagar i rad och blir det som jag tänkt så ska jag göra det 5 av veckans 7 dagar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar