22 oktober, 2012

Dagens träning...

Vaknade upp med lite träningsvärk i framsida lår, tror dock inte att det va riktig träningsvärk utan mer pga att jag spände mig nå fruktansvärt på söndagens löpning på ishalka. Måste verkligen vara snäll fram till jul, kanske kommer tomten med icebugs!? Blev även tipsad om en salomon sko med dubb. Blir att kolla vidare. :)

Hursom steg jag upp 05.40 och klädde mig för att träffa A vid bommen kl 6. Jag var i tid för en gångs skull. En timmes Prommis satt rätt bra i ca -4 och ett härligt sällskap. Efter middagen failade jag min sockerstopp. Kom på det efter att jag ätit glassen. Aja, nya tag i morgon. :)

Sedan var det dags för löpning ner till stensele (4,4km) där jag även var med på kvällens zumba pass. Det brände gott i benen på sista låten, nästan sådär så att jag trodde att det skulle svartna för ögonen. Precis så som det ska vara. :)

Nu stuper jag i säng efter denna hektiska dag, ser fram emot morgondagens träning med "de stora flickorna" :) men först en morgon Prommis tillsammans med A. :)
Bjuder på en bild från söndagens löpning, eller ja återhämtningen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar