09 juni, 2012

Längesedan...

Det här hänt en heldel sedan sist jag skrev, jag har mer eller mindre åkt en karusell sedan valborgs helgen. Ena dagen upp för att sedan falla på eftermiddagen och nästa dag snurrar bara allt.

Valborg spenderades på bästa tänkbara sätt, på skotern! Dock sista turen och mitt hjärta blöder än när jag tänker på hur länge det är kvar tills jag få köra igen. Själva valborgs kvällen spenderades med världens finaste vänner här hemma hos mig. :)

Helgen den 12-13maj var det dags för stensele runt och en sträcka på 4,5 km. Jag är faktiskt rätt nöjd med den rundan trots tunga ben. På kvällen begav vi oss till stensele på den årliga dansen. Där fick jag mig en tankeställare och jag grubblar än.

Har även hunnit med en resa till övik och två till Umeå, älskar att vara med nära och kära och det är precis vad dessa resor gått ut på. Jag kan inte med ord beskriva vad familjen i Umeå betyder för mig, alla dessa kramar och bus jag få uppleva med barnen och för att inte tala om allt deras mamma hjälper mig med. Hon är guld värd! Och Karln i huset brukar få agera ölkompis och det är ju inte fy skam det heller. :)

För övrigt så fortsätter jag med att hålla huvudet högt och att inte göra bort mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar