12 juni, 2012

Fullt ös..

Idag har det varit full fart hela dagen, när jag slutade jobba så gick jag direkt till tvättstugan, åkte på handelsträdgården, köpte massa blommor, planterade blommor och grävde ner nå planter, klippte gräsmattan, flyttade en bänk och grejade på vips så var kl halv 6 och dags för middag.

Efter middagen så promenerade jag ner till Jenny å hjälpte henne baka, det slutade med 10 tårtor så det kan man kalla massproduktion.

Nu ligger jag framför tvn å OTH igen. :)

Resten av veckan är inbokad med husvagnsstädning, ännu mer tårtbakning, klippning och på fredag ska jag på "tjejträff" i forsvik och hela lördagen ska tydligen spenderas i forsvik med en massa tråkig vedklyvning tyvärr är det ju ett ont måste men jag tror att vi blir ett bra svänggäng som håller igång. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar