14 september, 2011

Tråkig sjukling!

Eftersom jag inte orkar mer än att stiga upp, äta och sova så finns inga bilder att lägga ut. för jag kan gissa att ni inte vill att jag ska lägga ut en bild på mig själv. Slog på stort och tvättade håret i morse eftersom jag inte visste om det blir lycksele i dag eller i morgon. Eftersom att det fick vänta tills i morgon så somnade jag i soffan igen och har nu nyvaknat. Nu ska jag äta lite lunch och sedan har jag lovat pappa att jag ska försöka ta mig ut i friska luften idag. bara en kort promenad tyckte han och då blev mitt svar brevlådan? men det godtogs inte. han tyckte att jag kunde gå ner på samhället och sedan vila där en stund innan jag gick hem så att jag inte skulle ställa till det och bli yr mitt upp i allt. Men det känns dumt att visa sig ute när man är hemma och är sjuk, men eftersom att jag inte har något smittbart så borde det ju faktiskt vara lovligt att få sig lite friskluft. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar