22 september, 2011

Nedräkningen är nu över!

Ja nu börjar nedräkningen lida mot sitt slut. I morgon vid denna tid så är jag förhoppningsvis framme hos mina underbart söta små troll och deras ruskigt söta föräldrar. Det vankas 30års fest eftersom att karln i huset håll på bli gammal.

Dagen har bestått av jobb, väl hemma så har jag promenerat med hunden, fyllt tvättmaskinerna, städat övervåningen och en massa annat nytto göra. Nu är det nedre delen kvar, dock så brukar det gå betydligt mycket snabbare så jag hoppas att allt ska vara klart till kl 18 så jag få åka ner till lilla mamma!

Ibland hjälper det inte ens med mutor, ja inte ens att försöka blinka med ögonen och se så där söt ut. Men jag ska nog överleva ändå. :)

Nej, nu återgår jag till städningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar