18 april, 2012

I did it!

Joda, kan inte minnas sist. Men nog vare på tok förläng sen sist.

I dag när jag slutade skulle vi ut å springa, vi velade om vi skulle köra intervaller i backe eller ett längre pass. Eftersom intervallbacken förmodligen är geggig och jag ha rosa skor så blev det en längre sväng, å med det menas längre än 4 km. J sa att hon visste en runda som är ca 5,5km. Kör sa vi andra 2. Så vi for, gick bra ungefär till timmervägen då jag insåg att det va två mördar backar kvar men jag bet ihop och sprang uppför båda och i slutet på sista backen så va ja visst hemma. Kändes skönt, nu hade jag sprungit 5km trodde jag så nu var min tanke att bara slipa på tiden så ja skulle få en hyffsad tid den 24maj på vårruset. Men när vi tog fram klockorna för att kolla medelhastighet osv så visade det sig att vi sprungit 7km. Lovely! :)

I helgen ska jag Ta med mig Sandra på en runda eller två. Tro dock att dom få hålla sig kring 5km sträcket. Vill inte knäcka mig själv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar