16 april, 2012

Dagen!

Happ, då hade man påbörjat en ny vecka. Påsken är över och tydligen även semestern, längtar redan tills nästa år.

Denna dag började lite underligt, gick på jobbet tidigare än vanligt inte ett enda barn var där vilket kändes väldigt underligt. Vi har haft reflektion och planeringsdag, har hunnit få bort en heldel grejer. Skönt!

Väl hemma så kasta ja in en tvätt, skynda mig till forsvik där jag plockade upp en kompressor till byggare Bob, så nu har bästa T satt upp listerna och gjort fint här hemma. Ska lätt anlita han igen, inga svordomar, Inge bråk allt gick så smidigt. :)

När allt detta va klart stod grannen och trampa då vare bara å he sig ut på en löptur, oj så skönt! Foten (som jag stukade i påskas) ömmade lite men inte så farligt så nu längtar jag till onsdag för då bär det av igen. Är glad över att grannen står ut med mitt löptempo och framför allt att hon peppar mig gärnet! Det blir stensele runt 12 maj och vårruset 24maj, men sen då? Tro att grannen måste sätta upp nå mål åt mig efter dessa två saker. För jag trivs med löpningen och vill gärna fortsätta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar