20 november, 2011

Look in to my eyes and give me that smile!

Helgen har varit riktigt bra, trots de jobbiga som dök upp. Fredagen spenderades med vännerna, den avslutades dock lite sent, men hos en av de finaste. Lördagen bestod mest av trötthet, men det trotsade vi och begav oss i väg på ishallen för att åka lite skridskor. Kan lova att det var väldigt längesen jag gjort det. Det var trevligt och måste göras om. Kvällen spenderades med vännerna, dock mycket mer stillsam.

I dag har jag inte gjort så värst mycket, hunden har åkt hem till lycksele igen, så jag bäddade ner mig på soffan bland filtar, kuddar och tårar. Nu är det tomt och tråkigt här hemma. Som tur va kom E o T och sällskapade i kväll.

Nu måste jag renbädda sängen som jag skjutit på hela dagen. Suck!

I veckan får man börja julpynta! JIPPIII!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar