23 november, 2011

2 av 3 kvällar!

Ja nu är andra kvällen avklarad, blev dock ett arbetspass på 12 timmar idag. Men jag verkar ha överlevt det, så nu är det bara att försöka sova och invänta nästa dag. Är som skönt att jag har ändrat lite i mitt schema. Slutar tidigare på torsdagar numer, skönt att hinna göra bort saker och ting innan helgen. :)

I morgon när jag slutar ska jag hem och pyssla på med en massa saker innan det är dags att åka till mamma och inta middag och förhoppningsvis lite tårta. :)

Min mormor är för övrigt rätt skön, idag sa jag till henne att tänk att i morgon är det 48år sedan du pusta å frusta för att få ut den där skitongen, hennes svar var då... Den där, ha! Va väl ingenting hon skratta jag ut lätt som en plätt. :)

Nej men just ja, nu skulle jag ju lägga bort telefonen och invänta John blund. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar