05 mars, 2012

Bästa årstiden!

Ja nu är den här, helt klart den bästa årstiden ever. Jag älskar den här perioden, solen börjar värma, skoterföret är som bäst (okej, i helgen var det inte alls nå bra. Sten hårda spår men när det är så här hårt ta man sig ju över allt. :).. )

I helgen fick vi även trevligt middagsbesök och för att inte tala om den snarkande sovgästen som besökte grönfjäll. Underbart vilka fina vänner man har. :)

Blev lite väl lite mil på skotern, men fina I va ju tvungen att få ta sig fram när hans skoter svek, så jag fick testa att åka på min egen skoter och det fick helt klart godkänt. Men nog känns det i kroppen att man inte är van att åka. :) å sen kan jag ju säga att jag fortfarande hellre kör själv. ;)

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen på jobbet, för sportlov verka va något som jag inte få uppleva detta år. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar