10 januari, 2012

150minuter...

Ja idag har det blivit 150minuter träning. 30 minuters promenad på lunchen, 60 minuters promenad efter jobbet och nu en timmes spinningpass på det. Det känns vill jag lova. Men vad gör jag inte för att slippa rastlösheten. Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen för att jobba bort den psykiska rastlösheten så läser jag en bok, eller varför inte lite wordfeud.

Jag måste bara få skryta lite, i dag är 10 dagen jag är snus fri. Känns toppen, men visst är jag rastlös och gnäller rätt ofta men det är väl ungefär som innan då. :P När jag blir rastlös så promenerar jag, städar eller varför inte tugga ett bautastort tuggummi? så länge jag få tänka på något annat så går det bra, men jag känner själv att jag tänker på det mindre å mindre, eller så har jag blivit bättre på att göra något av tankarna. :)

Hur som så är jag glad över att det går så bra! :)

1 kommentar: